Sew along

Jag såg en bild på en snygg jacka på facebook förra veckan. Det är ett mönster från Sweaholic patterns som heter Minoru.

Någon tipsade om en sew along och eftersom jag aldrig provat att vara med på det tidigare tänkte jag att det kunde vara roligt att testa.

Jag ska sy min jacka i brun smalspårig manchester. Den kommer att vara fodrad med ett rosamönstrat bomullstyg som jag köpt i samma butik som mönstret. http://www.karinottilia.se/

Fodertyget

Jag återkommer med bilder så fort jag börjat sy.

Kommentera

