Kalajoki klara!

Äntligen är jag nu färdig med mina Kalajokisockar.

Bild 921Varma och goa och ett roligt mönster att sticka eftersom det hände något hela tiden. Efter hälen på socka två gick det lite segt ett tag men sen bestämde jag mig för att göra klart dom bara för att kunna börja på något nytt och nu är jag riktigt nöjd med mina fina sockar.

Mönstret heter Kalajoki och finns att ladda ner gratis på Ravlery.
Garnet jag stickat i heter Malabrigo sock och är köpt på Garnkorgen.

Kommentera

